Zasady anulowania

Polityka anulowania rezerwacji to warunki, na jakich właściciel zwraca pieniądze gościowi, gdy ten anuluje swoją rezerwację. Właściciele wybierają spośród 4 standardowych zasad anulowania rezerwacji, które są wdrażane przez BednBlue, aby zapewnić ochronę zarówno gościowi jak i właścicielowi. Każda oferta i każda rezerwacja jasno określa politykę anulowania rezerwacji, którą wybrał właściciel. Goście mogą zapoznać się z możliwymi karami, przechodząc do szczegółów swojej podróży, aby zobaczyć politykę, która ma zastosowanie i anulować klikając "Anuluj" na konkretnej rezerwacji.

  • Elastyczna
  • Umiarkowana
  • Ostra
  • Bardzo ostra

Elastycznie: 100% kwoty opłaty za jacht podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji do 7 dni przed przyjazdem i 50% w przypadku anulowania rezerwacji do 1 dnia przed przyjazdem.

  • 100% opłaty za jacht podlega zwrotowi, jeśli rezygnacja nastąpi do 7 dni przed lokalną datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest podana), opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi.
  • 50% opłaty za jacht podlega zwrotowi, jeśli anulowanie rezerwacji nastąpi od 6 dni do 1 dnia przed lokalną datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest określona), opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi.
  • Opłaty za jacht i opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi, jeśli anulowanie rezerwacji nastąpi na mniej niż 24 godziny przed lokalną datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest ona określona).
  • Opłata za przystań, jeśli została uiszczona, jest zwracana, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłaty za paliwo i cumowanie, jeśli zostały uiszczone, są zwracane, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłata za APA, jeśli została uiszczona, zostanie zwrócona, jeśli gość nie dotrze na Listing.
  • Opłata za sprzątanie, jeśli została uiszczona, zostanie zwrócona, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Wcześniejsze wymeldowanie nie powoduje zwrotu opłat jachtowych, serwisowych oraz opłaty za sprzątanie. Opłaty paliwowe i cumownicze, jeśli zostały uiszczone, podlegają zwrotowi za pozostałe dni rezerwacji. Opłata za APA, jeśli została uiszczona, podlega zwrotowi z wyłączeniem kwoty już wydanej w trakcie trwania rejsu. Ponadto, opłata za przystań w innym terminalu, jeśli została uiszczona, podlega zwrotowi, gdy gość (goście) wymelduje się w tej samej marinie/porcie, w której się zameldował.
  • Jeżeli anulacja nastąpi do 48 godzin po przyjęciu rezerwacji przez właściciela i pomiędzy dniem rezerwacji a dniem przyjazdu upłynie co najmniej 7 dni, cała kwota rezerwacji zostanie zwrócona. W przypadku dokonania przez Gościa nowej potwierdzonej rezerwacji po przyjęciu rezerwacji szczegółowej, opłaty za usługę nie podlegają zwrotowi.
  • Wszelkie reklamacje związane z rezerwacją powinny być zgłoszone przez każdą ze stron w ciągu 24 godzin od przyjazdu.
  • BednBlue będzie mógł pośredniczyć w każdej skardze, jeśli uzna to za konieczne, i zawsze będzie miał ostatnie słowo w sporach finansowych.
  • Rezerwacja jest uważana za oficjalnie anulowaną tylko wtedy, gdy anulowanie jest dokonane za pośrednictwem strony internetowej BednBlue. Aby anulować rezerwację, należy kliknąć na Moje podróże, a następnie Cancel przy danej rezerwacji.
  • Zasady anulowania rezerwacji mogą być zastąpione przez okoliczności łagodzące (zgodnie z Regulaminem Serwisu BednBlue), Polityką Zwrotów i anulowania rezerwacji przez BednBlue, gdy z jakiegokolwiek powodu Warunki korzystania z usługi zostały naruszone.

Umiarkowanie: 100% opłaty za jacht podlega zwrotowi w przypadku anulowania rezerwacji do 31 dni przed przyjazdem i 50% w przypadku anulowania rezerwacji do 8 dni przed przyjazdem.

  • 100% opłaty za jacht podlega zwrotowi, jeśli anulowanie rezerwacji nastąpi do 31 dni przed lokalną datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest podana), opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi.
  • 50% opłaty za jacht podlega zwrotowi, jeśli rezygnacja następuje od 30 dni do 8 dni przed datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest podana), opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi.
  • Opłaty za jacht i opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi, jeśli anulowanie rezerwacji nastąpi na mniej niż 7 dni przed lokalną datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest ona określona).
  • Opłata za przystań, jeśli została uiszczona, jest zwracana, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłaty za paliwo i cumowanie, jeśli zostały uiszczone, są zwracane, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłata za APA, jeśli została uiszczona, zostanie zwrócona, jeśli gość nie dotrze na Listing.
  • Opłata za sprzątanie, jeśli została uiszczona, zostanie zwrócona, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Wcześniejsze wymeldowanie nie powoduje zwrotu opłat jachtowych, serwisowych oraz opłaty za sprzątanie. Opłaty paliwowe i cumownicze, jeśli zostały wniesione, podlegają zwrotowi za pozostałe dni rezerwacji. Opłata za APA, jeśli została uiszczona, podlega zwrotowi z wyłączeniem kwoty już wydanej w trakcie trwania rejsu. Ponadto, opłata za przystań w innym terminalu, jeśli została uiszczona, podlega zwrotowi, gdy gość (goście) wymelduje się w tej samej marinie/porcie, w której się zameldował.
  • Jeżeli anulacja nastąpi do 48 godzin po przyjęciu rezerwacji przez właściciela i pomiędzy dniem rezerwacji a dniem przyjazdu upłynie co najmniej 7 dni, cała kwota rezerwacji zostanie zwrócona. W przypadku dokonania przez Gościa nowej potwierdzonej rezerwacji po przyjęciu rezerwacji szczegółowej, opłaty za usługę nie podlegają zwrotowi.
  • Wszelkie reklamacje związane z rezerwacją powinny być zgłoszone przez każdą ze stron w ciągu 24 godzin od przyjazdu.
  • BednBlue będzie mógł pośredniczyć w każdej skardze, jeśli uzna to za konieczne, i zawsze będzie miał ostatnie słowo w sporach finansowych.
  • Rezerwacja jest uważana za oficjalnie anulowaną tylko wtedy, gdy anulowanie jest dokonane za pośrednictwem strony internetowej BednBlue. Aby anulować rezerwację, należy kliknąć na Moje podróże, a następnie Cancel przy danej rezerwacji.
  • Zasady anulowania rezerwacji mogą być zastąpione przez okoliczności łagodzące (zgodnie z Regulaminem Serwisu BednBlue), Polityką Zwrotów i anulowania rezerwacji przez BednBlue, gdy z jakiegokolwiek powodu Warunki korzystania z usługi zostały naruszone.

Rygorystycznie: 60% kwoty opłaty za jacht podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji do 31 dni przed zameldowaniem.

  • 60% opłaty za jacht podlega zwrotowi, jeśli anulowanie rezerwacji nastąpi do 31 dni przed lokalną datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest określona), opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi.
  • Opłaty za jacht i opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi, jeśli anulowanie rezerwacji nastąpi na mniej niż 30 dni przed lokalną datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest ona określona).
  • Opłata za przystań, jeśli została uiszczona, jest zwracana, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłaty za paliwo i cumowanie, jeśli zostały uiszczone, są zwracane, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłata za sprzątanie, jeśli została uiszczona, zostanie zwrócona, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłata za APA, jeśli została uiszczona, zostanie zwrócona, jeśli gość nie dotrze na Listing.
  • Wcześniejsze wymeldowanie nie powoduje zwrotu opłat jachtowych, serwisowych oraz opłaty za sprzątanie. Opłaty paliwowe i cumownicze, jeśli zostały uiszczone, podlegają zwrotowi za pozostałe dni rezerwacji. Opłata za APA, jeśli została uiszczona, podlega zwrotowi z wyłączeniem kwoty już wydanej w trakcie trwania rejsu. Ponadto, opłata za przystań w innym terminalu, jeśli została uiszczona, podlega zwrotowi, gdy gość (goście) wymelduje się w tej samej marinie/porcie, w której się zameldował.
  • Wszelkie reklamacje związane z rezerwacją powinny być zgłoszone przez każdą ze stron w ciągu 24 godzin od przyjazdu.
  • Jeżeli anulacja nastąpi do 48 godzin po przyjęciu rezerwacji przez właściciela i pomiędzy dniem rezerwacji a dniem przyjazdu upłynie co najmniej 7 dni, cała kwota rezerwacji zostanie zwrócona. W przypadku dokonania przez Gościa nowej potwierdzonej rezerwacji po przyjęciu rezerwacji szczegółowej, opłaty za usługę nie podlegają zwrotowi.
  • BednBlue będzie mógł pośredniczyć w każdej skardze, jeśli uzna to za konieczne, i zawsze będzie miał ostatnie słowo w sporach finansowych.
  • Rezerwacja jest uważana za oficjalnie anulowaną tylko wtedy, gdy anulowanie jest dokonane za pośrednictwem strony internetowej BednBlue. Aby anulować rezerwację, należy kliknąć na Moje podróże, a następnie Cancel przy danej rezerwacji.
  • Zasady anulowania rezerwacji mogą być zastąpione przez okoliczności łagodzące (zgodnie z Regulaminem Serwisu BednBlue), Polityką Zwrotów i anulowania rezerwacji przez BednBlue, gdy z jakiegokolwiek powodu Warunki korzystania z usługi zostały naruszone.

Bardzo ostra: 50% kwoty opłaty za jacht podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji do 60 dni przed zameldowaniem.

  • 50% opłaty za jacht podlega zwrotowi, jeśli anulowanie rezerwacji nastąpi do 60 dni przed lokalną datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest określona), opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi.
  • Opłaty za jacht i opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi, jeśli anulowanie rezerwacji nastąpi na mniej niż 59 dni przed lokalną datą i godziną zameldowania (lub 2:00 PM, jeśli nie jest ona określona).
  • Opłata za przystań, jeśli została uiszczona, jest zwracana, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłaty za paliwo i cumowanie, jeśli zostały uiszczone, są zwracane, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłata za sprzątanie, jeśli została uiszczona, zostanie zwrócona, jeśli gość nie dotrze na miejsce.
  • Opłata za APA, jeśli została uiszczona, zostanie zwrócona, jeśli gość nie dotrze na Listing.
  • Wcześniejsze wymeldowanie nie powoduje zwrotu opłat jachtowych, serwisowych oraz opłaty za sprzątanie. Opłaty paliwowe i cumownicze, jeśli zostały wniesione, podlegają zwrotowi za pozostałe dni rezerwacji. Opłata za APA, jeśli została uiszczona, podlega zwrotowi z wyłączeniem kwoty już wydanej w trakcie trwania rejsu. Ponadto, opłata za przystań w innym terminalu, jeśli została uiszczona, podlega zwrotowi, gdy gość (goście) wymelduje się w tej samej marinie/porcie, w której się zameldował.
  • Wszelkie reklamacje związane z rezerwacją powinny być zgłoszone przez każdą ze stron w ciągu 24 godzin od przyjazdu.
  • Jeżeli anulacja nastąpi do 48 godzin po przyjęciu rezerwacji przez właściciela i pomiędzy dniem rezerwacji a dniem przyjazdu upłynie co najmniej 7 dni, cała kwota rezerwacji zostanie zwrócona. W przypadku dokonania przez Gościa nowej potwierdzonej rezerwacji po przyjęciu rezerwacji szczegółowej, opłaty za usługę nie podlegają zwrotowi.
  • BednBlue będzie mógł pośredniczyć w każdej skardze, jeśli uzna to za konieczne, i zawsze będzie miał ostatnie słowo w sporach finansowych.
  • Rezerwacja jest uważana za oficjalnie anulowaną tylko wtedy, gdy anulowanie jest dokonane za pośrednictwem strony internetowej BednBlue. Aby anulować rezerwację, należy kliknąć na Moje podróże, a następnie Cancel przy danej rezerwacji.
  • Zasady anulowania rezerwacji mogą być zastąpione przez okoliczności łagodzące (zgodnie z Regulaminem Serwisu BednBlue), Polityką Zwrotów i anulowania rezerwacji przez BednBlue, gdy z jakiegokolwiek powodu Warunki korzystania z usługi zostały naruszone.